Fredrik, on 21. juni 2010 - 00:33 , said:
Jeg går til stadighet i fellen og prøver å komme med svar hvor jeg faktisk har gjennomgått en del stoff på forhånd, men blir gang på gang belærende og nedlatende satt på plass av deg, igjen med et ordforråd som noen ganger virker, for meg personlig, som en kraftig kompensasjon for manglende lære (Jeg tør ikke sette eksempler på dette, da jeg i våre debatter alltid er den ikke har forstått en sh#t...), eller bare et effektivt forsøk på å tie motparten.
Hvis du ikke vil ha svar på spørsmålene dine (viss simplisitet forsterker mine inntrykk), går jeg gladelig med på å innrømme at du er den overlegent smarteste av oss, og derfor vil jeg ikke lenger gidde å respondere (noe jeg har uttrykket før, men dog har fristelsen tatt overhånd...) Høres det bra ut?
Beklager dette, men du kan nå trøste deg med at jeg ikke ville skrevet dette om jeg ikke var dritings...
Har stort sett vært drita hver gang jeg har skrevet, men vi er mange av oss som ikke har likesinnede å prate med så vi skriver her.
Vi er alle vanskelige å ha med å gjøre, fordi vi har vanskelig med å forstå hvorfor ikke andre tenker like logisk som oss. Jo mer man argumenterer logisk, jo mer provoserer man mot de som ikke har evnen til å tenke like logisk som oss og man ender opp i konflikter. Man kan være heldig å få jobb innen etteretning eller en jobb som ikke har noe behov for kunnskap, men mer for interesse. Men det er frusterende å ha en høy IQ uten å ha noen å prate med,

Sign In
Register
Help
Start a new topic
Add Reply
MultiQuote